FANDOM

  GermanFlag  ChinaFlag  HungaryFlag  French-flag  Mexspain

Wojsko - Rząd 1 - Rząd 2 - Rząd 3 - Jednostki Dark Elixir - Herosi - Mikstury - Mikstury Dark Elixir

Wojsko

Troop-P1 Troop-P2 Troop-P3 Troop-JDE Troop-HER Troop-MIKSTURY Troop-DarkSpells

Oddziały wykorzystywane są przeciwko goblinom na mapie kampanii, lub przeciwko innym graczom, aby zdobywać trofea (Trophies) i łupy w postaci złota (Gold), eliksiru (Elixir) oraz Mrocznego Eliksiru (Dark Elixir) - są to tzw. najazdy. Oddziały tworzone są w barakach (Barracks) i gromadzone w obozach wojskowych (Army Camp). Obecnie jest szesnaście różnych rodzajów wojsk. Dziesięć zwykłych, do których przeszkolenia wymagany jest eliksir (Elixir) i zwykłe baraki (Barracks), pozostałe sześć wymagają mrocznego eliksiru (Dark Elixir) i są szkoleni w mrocznych barakach (Dark Barracks). Istnieją również dwie jednostki Herosów (Heroes).

Gracze powinni pamiętać, że wojsko może być modernizowane w laboratorium (Laboratory). Jednostki rzędu 1, rzędu 2 oraz jednostki mrocznego eliksiru (Dark Elixir Troops) - graficzne przeobrażenie mają dopiero od poziomu 3 (ulepszenia w laboratorium), następne od poziomu 5 i 6, jeśli dotyczy. Jednostki rzędu 3, graficzne zmiany mają po każdym ulepszeniu. Zmodernizowane jednostki stają się bardziej wydajne, ale również kosztują więcej eliksiru (Elixir) lub mrocznego eliksiru (Dark Elixir) aby je wyszkolić.

  • Jednostki rzędu 1 (Barbarzyńca, Łuczniczka i Goblin) są bardzo silne, gdy wypuszczane są w hordach. Jednak sprawia to, że są bardzo podatne na zniszczenia przez Wieże Czarownika (Wizard Tower) i Moździerze (Mortar).
  • Jednostki rzędu 2 (Gigant, Wall Breaker, Balon, Czarodziej) są skuteczniejsze od jednostek rzędu 1, ale nie są tak potężne jak jednostki rzędu 3. Wiele z nich ma swoje ustalone cele.
  • Jednostki rzędu 3 (Healer, Smok, P.E.K.K.A) są bardzo silne i są cennym elementem bardzo potężnych armii, są w stanie łatwo przytłoczyć obronne przeciwnika. Minusem ich jest bardzo duży koszt Elixiru.
  • Jednostki Dark Elixir (Minions, Hog Riders, Valkyries, Golems, Witches i Lava Hounds) są to oddziały, które wypełniają konkretne nisze, czego regularne jednostki nie czynią - jak niedrogie jednostki latające, omijające mury, potężne jednostki naziemne, zadające obrażenia obszarowe i o dużej wytrzymałości. Nie są niezbędne ale są znacznie potężniejsze niż ich odpowiednik oparty na Eliksirze (Elixir), mogą być użyte z bardzo dużą efektywnością, pod warunkiem właściwego ich rozmieszczenia.
  • Heroes (Barbarian King and Archer Queen) are immortal troops that are summoned via a permanent altar rather than trained in a Barracks. They are the most powerful troops in the game, but each player may only have one of each type. Although they cannot die in battle, they can be defeated and must rest for a period of time if they take damage.
  • Mikstury are created in the Spell Factory. Upgrade your Spell Factory to get more spells and to be able to hold more spells. You can also research spells in the Laboratory to make them more powerful.
Wojsko
Rząd 1 BarbarianArcherGoblin
Rząd 2 GiantWall BreakerBalloonWizard
Rząd 3 HealerDragonP.E.K.K.A
Jednostki Dark Elixir MinionHog RiderValkyrieGolem (Golemite) • Witch (Skeleton) • Lava Hound (Lava Pup)
Herosi Barbarian KingArcher Queen
Mikstury Lightning SpellHealing SpellRage SpellJump SpellFreeze SpellSanta's Surprise
Mikstury Dark Elixir Poison SpellEarthquake SpellHaste Spell

Więcej z Fandomu

Losowa wiki