FANDOM

Trofea są podstawą statusu gracza, który je zdobywa. Można je zyskać lub stracić podczas wygranej lub przegranej walki w trybie Multiplayer. Trofea można również otrzymywać lub tracić, gdy odbywa się natarcie na wioskę. Jeśli Twoja obrona wygrywa - zyskujesz trofea, jeśli atakujący wygrywa - trofea tracisz. Są trzy powody zbierania i kontrolowania ilości trofeów:

  1. Aby podnieść rangę w różnych rankingach liderów: My League [Moja liga], Top Clans [Najlepsze klany], Top Players [Najlepsi gracze] (Global [globalnie] i Local [lokalnie - narodowość gracza])] i Friends [wśród przyjaciół po połączeniu z kontem Facebook].
  2. Aby kontrolować poziom przeciwnika, którego możesz zaatakować.
  3. Aby kontrolować poziom przeciwnika, który może zaatakować ciebie.

Ranking liderówEdytuj

Ranking liderów oparty jest na liczbie zdobytych trofeów przez gracza lub klan. W każdym rankingu, prezentowana jest lista 200 najlepszych. Dodatkowo, w globalnym rankingu najlepszych klanów (Top Clans - Global), jeżeli Twój klan nie zajmuje jednej z pozycji wśród 200 najlepszych - pokazywana jest jego pozycja po przewinięciu listy do samego końca. Prezentowana jest wówczas część listy w postaci: dwa lepsze klany, Twój klan, dwa gorsze klany. Żeby zobaczyć jak jak liczone jest zdobywanie trofeów, zobacz Ranking klanów.

Dopasowywanie Edytuj

Kiedy wybierasz wioskę do natarcia, zostajesz porównany z innymi, którzy mają tą samą liczbę trofeów jak ty. (UWAGA: dokładna liczba i mechanika dopasowania nie są znane. Jednakże, obecnie można atakować/można być zaatakowanym przez graczy z różnicą liczby trofeów tak znaczną i wynoszącą około 230 - od kwietnia 2013 roku.

Bardzo popularną taktyką, wśród graczy o wysokim poziomie, jest celowe utrzymywanie liczby trofeów na niskim poziomie, aby natarcie dopasowane było ze słabszym graczem. Potoczna nazwa tego brzmi "farming".

Nagrody dla najlepszych klanów Edytuj

TopClansGlobalLeaderboard

Gracze rywalizują ze sobą aby mieć jak najwięcej trofeów i doprowadzić ich klan na szczyt rankingu aby otrzymać Klejnoty (Gems). Na koniec dwutygodniowego okresu, 3 najlepsze klany otrzymują nagrodę w postaci Klejnotów, która dzielona jest po równo pomiędzy 10 najlepszych graczy klanu.

Nagrody są następujące:

  • Pierwsze miejsce klanu: 20 000 Klejnotów (po 2 000 Klejnotów (Gems) dla 10 najlepszych graczy).
  • Drugie miejsce klanu: 10 000 Klejnotów (po 1 000 Klejnotów (Gems) dla 10 najlepszych graczy).
  • Trzecie miejsce klanu: 6 000 Klejnotów (po 600 Klejnotów (Gems) dla 10 najlepszych graczy).
Wbrew temu, co jest postrzegane przez wielu graczy na niskim poziomie i z małą liczbą trofeów, system nagradzania w żaden sposób nie przynosi znaczących korzyści dla graczy z czołówki. Tak naprawdę, jak zgłaszał osobiście Jorge Yao, zdobyte klejnoty "nie są nawet zauważalne" w porównaniu z ich liczbą, jaką wydaje się w ciągu jednego dnia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki