FANDOM

  RussiaFlag  GermanFlag  French-flag  Mexspain
Warning Niedostępna

Ta mikstura nie jest dostępna w obecnej wersji.

"Poproś Mikołaja o najlepszy prezent jaki istnieje: ogrom zniszczenia spadający na Twoich wrogów!"

  • Streszczenie
    • Mikstura Santa's Surprise tworzy wybuchowe prezenty zrzucane w pewnym obszarze.
    • Jest to bardzo potężna mikstura, jej jedyną wadą jest czas potrzebny do jej wytworzenia, wynosi on 25 minut.
    • Nie jest już dostępna.

  • Strategia ataku
    • Jedyną strategią to objęcie zasięgiem mikstury jak największą ilość Moździerzy (Mortar) i Wież Czarowników (Wizard Tower), jak to tylko możliwe - dzięki temu można wypuścić Łuczniczki (Archer) i Barbarzyńców (Barbarian), bez ryzyka otrzymani obrażeń rozpryskowych od obrony wroga.
    • Mikstura ta została wprowadzona wraz ze świąteczną aktualizacją dodającą zimowy motyw w 2012 roku. Kiedy wypuścisz miksturę, Mikołaj zrzuca bomby w formie prezentów na broniącą się wioskę z całkowitą sumą 1500 punktów zniszczeń.

  • Ciekawostki
    • This spell prompted Supercell to increase the hit points of the Clan Castle. Players were destroying the Clan Castle with this spell before it could deploy its troops.
    • The spell was available around Christmas 2012, but not on Christmas Day itself.
    • Santa's Surprise is the only spell that cannot be upgraded.
    • Santa's Surprise takes 1 day and 1 hour to make. That's 25 hours. Christmas is on December 25th.
    • There was a potential cheat to win with Santa's Surprise. You could use 3 (1,500 x 3 = 4,500) Santa's Surprise spells to K.O. the opponent's Town Hall. If Gems were no object, it would be possible to gain significant amounts of Trophies quickly with this strategy (though it would take approximately 522 Gems to immediately train all three spells each time, or US$3.73 per attack if bought in bulk).
    • Watch the Video of Santa's Surprise!
    • Many players had speculated that there would be a chance that Santa's Surprise will come again in December 2013. However, it was not made available in the December 2013 update, which instead implemented the Santa Strike trap.
    • Although the spell is no longer available to create, anyone who had created the spell but had not used it would still have it in their Spell Factory. There have been continuing reports on the forums (as of May 2013) of people being attacked by Santa's Surprise.
    • The spell essentially serves as a much more powerful Lightning Spell with a larger damage radius.
Promień Promień losowy Liczba uderzeń Czas pomiędzy uderzeniami Czas tworzenia Wymagany poziom Spell Factory
1 pole 4 pola 5 0.1s 1 dzień i 1 godzina 1
Poziom Całkowite zniszczenie Zniszczeń na uderzenie Koszt ElixirDrop Koszt ulepszenia ElixirDrop Czas ulepszania Mymagany poziom Laboratory
1 1,500 300 25,000 N/A N/A N/A
Armia Głównej Bazy
Jednostki BarbarzyńcaŁuczniczkaGigantGoblinWall BreakerBalonCzarodziejHealerSmokP.E.K.K.ABaby DragonMiner
Jednostki Dark Elixir MinionHog RiderValkyrieGolem (Golemite) • Witch (Skeleton) • Lava Hound (Lava Pup) • Bowler
Herosi Król barbarzyńcówKrólowa ŁuczniczekGrand Warden
Mikstury Lightning SpellHealing SpellRage SpellJump SpellFreeze SpellClone Spell
Mikstury Dark Elixir Poison SpellEarthquake SpellHaste SpellSkeleton Spell