Możesz tu dodać swój poradnik.

Poradniki Edytuj

PORADY USTAWIENIA FORTECY Edytuj

Przede wszystkim musimy się zastanowić na czym najbardziej nam zależy. Jeżeli chcemy mieć dużo surowców będziemy ich bronić za wszelką cenę. A więc wszystkie budowle obronne i mury należy skoncentrować na obronie tych surowców. Główną bazę odstawmy na bok, ponieważ trudno jest jednocześnie zdobywać puchary i surowce na raz. Ataki nie są najlepszym rozwiązaniem na zdobycie eliksiru, dla niektórych. Więcej eliksiru wydajemy na wojsko niż zdobywamy w walce, ale dzięki temu dostajemy złoto, które potrzebne jest do ulepszania m.in. budowli obronnych. Jeśli natomiast pragniemy posiadać mnóstwo pucharów, powinniśmy najlepiej chronić Główną bazę. Dzięki atakom też możemy osiągnąć cel, ale do tego potrzebny jest eliksir. Jak widzicie wszystko jest zarazem skomplikowane i w sumie logiczne, nieprawdaż? Istnieje również strategia budowania murów. Zaprezentuję jedną z nich.

Musimy co pewien odstęp zbudować jeden kawałek muru. Wtedy wrogie wojska skoncentrują się na takich właśnie kawałkach i wtedy będziemy mogli je z łatwością zestrzelić je z górnej armaty, ewentualnie z armaty.Warto jednak uwzględnić warstwę zwykłego muru ponieważ wtedy wroga armia zniszczy w końcu przynętę i dobierze się do twoich cennych zasobów.

Poradnik ataku Edytuj

Jeżeli chodzi o ataki, istnieje wiele strategii. Jedna z nich polega na tym, że stawiamy swoją armię wokół wioski przeciwnika. Według drugiej, naszą armię rozmieszczamy w jednym miejscu. Szczerze mówiąc ta pierwsza jest według mnie lepsza.