FANDOM

Elixir Collector12

"Eliksir jest wydobywany z Rur kursujących pod twoją wioską. Ulepszaj Kolektory Eliksiru aby zwiększyć produkcję Eliksiru."

Elixir Collector1 Elixir Collector2 Elixir Collector3 Elixir Collector4 Elixir Collector5 Elixir Collector6
Poziom 1 Poziom 2 Poziom 3 Poziom 4 Poziom 5 Poziom 6

  • Streszczenie
    • Kolektor Eliksiru zbiera Eliksir z nieskończonej podziemnej rezerwy i trzyma go do momentu, gdy gracz go zbierze i przeniesie do Magazynu eliksiru. Kiedy kolektor jest pełny, produkcja jest zatrzymana do momentu, gdy Eliksir zostanie zebrany (bądź skradziony przez wroga).
    • Prędkość produkcji oraz pojemność zależy od poziomu Kolektora Eliksiru. Gracze mogą domyślić się ile jest Eliksiru zależnie od tego ile jest Eliksiru w butli.
    • Kolektor Eliksiru zajmuje 3x3 pola.
    • Kiedy ulepszanie Kolektora Eliksiru zostanie rozpoczęte, cały niezebrany Eliksir zostanie automatycznie zebrany. Uwaga: Jeżeli Magazyny eliksiru są pełne w tym momencie, cały niezebrany Eliksir przepadnie! Podczas ulepszania Kolektor nie wydobywa Eliksiru.
    • Gdy Kolektor Eliksiru jest na poziomie 5, można tymczasowo przyspieszyć produkcję Eliksiru za Klejnoty. Wydawanie Klejnotów podwaja produkcję Eliksiru na 1 dzień
    • Gdy klikniesz, aby przyspieszyć Kolektor Eliksiru, zegarek pojawia się na kilka sekund.

  • Strategia obrony
    • Dobrym pomysłem jest wystawienie Kolektorów Eliksiru na zewnątrz Murów, pozwoli to na odwrócenie uwagi takich jednostek jak Barbarzyńcy i Łuczniczki.
    • Atakujący mogą wykraść do 50% nie przeniesionego Eliksiru. Zbyt duża liczba nie przeniesionych surowców przez Ciebie sprawia, że jesteś bardziej atrakcyjnym celem.
    • Jeżeli kolektor zostanie zniszczony podczas ulepszania, żaden Eliksir nie przepadnie, ponieważ Kolektor jest w tym czasie pusty.
    • Nie ma potrzeby, aby chronić swoje kolektory w bazie wojennej, ponieważ inni gracze i tak nie mogą wykraść z nich Eliksiru.
  • Strategia ataku
    • Zwróć szczególną uwagę na lokalizację kolektora przy planowaniu ataku, kolektory są zazwyczaj tylko nieznacznie chronione a mogą być bardzo dochodowe, zwłaszcza na wyższych poziomach. Bardzo często jedna łuczniczka może być tak ustawiona, że może zniszczyć Kolektor Eliksiru, stojąc z dala od obron.
    • Jeśli widzisz okrągłą liczbę Eliksiru w nalocie, prawdopodobnie będzie on w Kolektorach Eliksiru a nie w Magazynach Eliksiru (np. 90,000). Mimo,  iż okrągłe liczby mogą się zdarzać w Magazynach Eliksiru, zdarzają się jednak dużo częściej gdy Magazyny Eliksiru  zostały opróżnione podczas któregoś z poprzednich nalotów i pochodząca z niego tarcza pozwoliła Kolektorom Eliksiru kompletnie się wypełnić.
    • Gdy najeżdża się po Eliksir, można ocenić, czy Kolektor jest pełen czy nie patrząc na jego butlę. Jest łatwiej ocenić czy Kolektory Eliksiru są pełne niż Kopalnie Złota, więc używaj tej zalety nawet gdy najeżdżasz po Złoto (Kolektory Eliksiru wypełniają się z taką samą predkością co Kopalnie Złota tego samego poziomu).

  • Różnice w trakcie ulepszania
    • Kolektory Eliksiru przechodzą znaczne zmiany w wyglądzie na poziomach 5, 8 i 10.
      • Kolektor, wybudowany na samym początku, to duża, cylindryczna przezroczysta butla stojąca pionowo na drewnianej podstawie. Długa, wąska metalowa rura, ciągnie się z góry butli, do niewielkiej mosiężnej pompy z kołem do wyłączania postawionej na ziemi. Krople Eliksiru cyklicznie z wentylatora na górze butli.
      • Na poziomie 2, pojawia się druga wąska metalowa rura, oraz mosiężna pompa powiększa się. Dodatkowe rury są również dodane na poziomach 3 i 4, oraz pompa się powiększa.'
      • Na poziomie 5, cztery wąskie metalowe rury są zamienione na jedną rurę o dużo większej średnicy, oraz mosiężna pompa wraz z kołem do wyłączania przesuwają się na drugą stronę Kolektora. Koło do wyłączania znacznie się powiększa. Metalowa podstawa pojawia się również dookoła Kolektora.
      • Na poziomie 6, druga, mniejsza rura, pojawia się, dołączając do mniejszej pompy (bez koła do wyłączania). Na poziomie 7 pojawia się kolejna mniejsza rura.
      • Na poziomie 8, obie mniejsze rury po lewej stronie Kolektora są zamienione jedną rurą o dużej średnicy, która dołącza do oryginalnej rury na górze Kolektora. Druga pompa po lewej stronie również dostaje koło do wyłączania. 
      • Na poziomie 9, drewniany korek na górze Kolektora jest zamieniony na mosiężny. Kolektor dostaje trzecią dużą rurę przychodzącą z tyłu oraz mosiężne belkowanie pojawia się z przodu Kolektora.
      • Na poziomie 10, góra Kolektora otrzymuje duże mosiężne skrzyżowanie łączące wszystkie rury. Dwie dodatkowe duże rury są dodane, przy czym jest ich w sume pięć. Koła do wyłączania są widoczne na trzech spośród rur oraz na górze skrzyżowania. Dodatkowe mosiężne belkowania pojawią się z przodu Kolektora. 
      • Na poziomie 11, koło do wyłączania na górze Kolektora znika, zastąpione przez 2 mniejsze rury łączące się przy jednej z pięciu oryginalnych rur. Mosiężne belkowania stają się szersze i pokrywają prawie całą butlę.
      • Na poziomie 12, rury na bokach i z tyłu stają się większe, oraz kolce są dodane na górze. Rurka wentylacyjna na górze jest przesunięta z przodu do tyłu kolektora.

  • Ciekawostki
    • Pełne ulepszenie Kolektora Eliksiru trwa 15 dni, 21 godzin i 21 minut.
    • Minusem Kolektora Eliksiru jest to, że ich koszt ulepszenia jest stosunkowo mały, ale czas ulepszania jest wyjątkowo długi.
    • Chociaż koszty są identyczne przy ulepszaniu Kopalni Złota i Kolektora Eliksiru, ceny ulepszenia do poziomu 5 są różne (3,000 Eliksiru w przypadku Kopalni Złota, 3,500 Złota w przypadku Kolektora Eliksiru).
    • Nowy Kolektor Eliksiru jest dostępny przy każdym ulepszeniu Ratusza z wyjątkiem poziomów 7, 8 i 9.

  • Opisy ikonek
    Icon InfoStuknięcie w tę ikonkę wyświetla informacje o Kolektor Eliksiru, takie jak uszkodzenia na sekundę (Damage Per Second), wytrzymałość (Hitpoints), zasięg (Range), rodzaj zadawanych uszkodzeń (Damage Type), cele (Targets) i preferowany, ulubiony cel (Favorite Target).
    Icon InfoStuknięcie w tę ikonkę wyświetla informacje o Kolektor Eliksiru, takie jak koszt ponownego uzbrojenia (Re-arm cost), rodzaj zadawanych uszkodzeń (Damage Type), preferowany, ulubiony cel (Favorite Target) i cele (Targets).
    Icon InfoStuknięcie w tę ikonkę wyświetla informacje o Kolektor Eliksiru, takie jak pojemność (Capacity), zdolności produkcyjne (Production) i wytrzymałość (Hitpoints).
    Icon InfoStuknięcie w tę ikonkę wyświetla informacje o Kolektor Eliksiru, takie jak pojemność magazynowania (Storage Capacity) i wytrzymałość (Hitpoints).
    Icon InfoStuknięcie w tę ikonkę wyświetla wytrzymałość (Hitpoints) Chaty budowniczego (Buildr's Hut).
    Icon InfoStuknięcie w tę ikonkę wyświetla informacje o Kolektor Eliksiru, takie jak całkowitą pojemność jednostek (Total Troop Capacity) i wytrzymałość (Hitpoints).
    Icon InfoStuknięcie w tę ikonkę wyświetla informacje o Kolektor Eliksiru, takie jak pojemność szkolenia (Training Capacity) i wytrzymałość (Hitpoints).
    Icon InfoStuknięcie w tę ikonkę wyświetla informacje o Kolektor Eliksiru, takie jak wytrzymałość (Hitpoints).
    Icon InfoStuknięcie w tę ikonkę wyświetla informacje o Kolektor Eliksiru, takie jak Pojemność mikstur (Spell Capacity) i wytrzymałość (Hitpoints).
    Icon InfoStuknięcie w tę ikonkę wyświetla informacje o Kolektor Eliksiru, takie jak Elixir Storage Capacity, Gold Storage Capacity i wytrzymałość (Hitpoints).
    Icon InfoStuknięcie w tę ikonkę wyświetla informacje o Kolektor Eliksiru, takie jak dostępne miejsce dla jednostek (Troop Capacity), wytrzymałość (Hitpoints) i jednostki (Troops) w środku.
    Icon InfoStuknięcie w tę ikonkę wyświetla informacje o murze (Wall), takie jak wytrzymałość (Hitpoints).
    Icon UpgradeStuknięcie w tę ikonkę rozpoczyna ulepszanie Kolektor Eliksiru do następnego poziomu, jeśli masz wystarczającą ilość surowców i wolnego w danej chwili budowniczego (Builder). Jeśli Kolektor Eliksiru jest na najwyższym poziomie, ikonka ta nie jest wyświetlana.
    Icon FinishNowStuknięcie w tę ikonkę, która wyświetlana jest jedynie wtedy, kiedy trwa proces ulepszania, natychmiastowo go kończy za podaną ilość Klejnotów (Gems).
    Icon CancelStuknięcie w tę ikonkę, która wyświetlana jest jedynie wtedy, kiedy trwa proces ulepszania, przerywa ulepszanie i zwraca jedynie połowę jego kosztów.
    Icon GroundStuknięcie w tę ikonkę zmienia tryb pułapki Skeleton Trap na atak jednostek powietrznych. Ta ikona jest wyświetlana tylko wtedy, gdy pułapka (Skeleton Trap) jest w trybie naziemnym (Ground mode).
    45pxStuknięcie w tę ikonkę zmienia tryb pułapki Skeleton Trap na atak jednostek naziemnych. Ta ikona jest wyświetlana tylko wtedy, gdy pułapka (Skeleton Trap) jest w trybie przeciw powietrznym (Air mode).
    Icon ReArmTapping this icon re-arms the Kolektor Eliksiru. Ta ikona wyświetlana jest tylko wtedy, gdy This icon is only displayed after your Kolektor Eliksiru has been triggered during an enemy attack.
    Icon ReArmAllTapping this icon re-arms all Traps. This icon is only displayed when one or more of your Traps have been triggered in a previous enemy attack.
    Icon LoadElixirStuknięcie w tę ikonkę ponownie ładuje wszystkie kusze (X-Bows) Eliksirem. Ta ikonka pojawia się jeżeli jedna lub więcej kusz (X-Bows) nie są w pełni załadowane.
    Icon FullyLoadedElixirTa ikonka informuje, że wszystkie kusze (X-Bows) są w pełni naładowane. Nie da się jej wybrać, występuje zamiennie z ikonką the ładowania (Load).
    Icon GroundStuknięcie w tę ikonkę przełącza tryb kuszy (X-Bow) na atak jednostek zarówno naziemnych jak i powietrznych. Wyświetlana jest jedynie wtedy, gdy kusza (X-Bow) jest w trybie naziemnym (Ground).
    Icon AirGroundStuknięcie w tę ikonkę przełącza tryb kuszy (X-Bow) na atak jednostek wyłącznie naziemnych. Wyświetlana jest jedynie wtedy, gdy kusza (X-Bow) jest w trybie powietrznym i naziemnym (Air & Ground).
    Icon LoadDarkElixirStuknięcie w tą ikonkę spowoduje załadowanie wszystkich Inferno Tower Dark Elixirem. Ikonka się pojawia tylko wtedy, gdy conajmniej jedno Inferno Tower nie jest w pełni załadowane.
    Icon FullyLoadedDarkElixirIkonka informuje, że wszystkie inferno tower są w pełni naładowane. Nie można w nią kliknąć. Pojawia się zamiast ikonki ładowania.
    Icon SinglePrzełącza tryb inferno tower na atakowanie pojedynczego celu. Ikonka widoczna tylko wtedy, gdy inferno tower jest w trybie ataku wielu celi.
    Icon MultiplePrzełącza tryb inferno tower na atakowanie wielu celi. Ikonka widoczna tylko wtedy, gdy inferno tower jest w trybie ataku pojedycznego celu.
    Icon Boost1Tapping this icon boosts your Elixir production for 1 day at the cost of the displayed amount of Gems.
    Icon CollectElixirTapping this icon collects the uncollected Elixir from the Kolektor Eliksiru.
    Icon NoCollectElixirThis icon informs you that you don't have Elixir to be collected from your Kolektor Eliksiru.
    Icon Boost45Tapping this icon boosts your troop training for 2 hours, reducing the time required to train troops by a factor of four for the duration of the boost.
    Icon TrainTroopsTapping this icon opens up the troop training interface, allowing you to train troops.
    Icon ResearchStuknięcie w tę ikonkę otwiera okienko Laboratorium, w którym można podnosić poziom jednostek'.
    Icon Boost45Stuknięcie w tę ikonkę przyspiesza 4-krotnie produkcje spelli na 2 godziny.
    Icon CreateSpellsStuknięcie w tę ikonkę otwiera interfejs Spell Factory, pozwalający na robienie spelli..
    Icon RequestTroopsTapping this icon requests troops from your fellow clan members. It will appear if your Clan Castle is not already full i the 20-minute timer since your last request has elapsed.
    Icon RequestNowTapping this icon requests troops from your clan members without waiting for the 20-minute timer at the cost of the displayed number of Gems. It will appear if your Clan Castle is not already full i the 20-minute timer since your last request is still counting down.
    Icon CastleFullThis icon informs you that your Clan Castle is full of troops. It will replace both Request icons if the Clan Castle is full.
    Icon ClanStuknięcie w tę ikonkę pokazuje informacje o twoim obecnym klanie.
    Icon CollectGoldStuknięcie w tę ikonkę przenosi surowce z clan castle do magazynów. Jest widoczna tylko, gdy twój clan castle zawiera jakieś surowce.
    Icon NoCollectGoldTa ikonka informuje, że nie masz żadnych surowców w clan castle.
    Icon SelectRowStuknięcie w tę ikonkę powoduje wybranie całego szeregu muru, który możemy przesunąć lub obrócić, zamiast robić to po jednym elemencie. Zostanie wybrany najdłuższy szereg elementów.
    Icon RotateRowStuknięcie w tę ikonkę umożliwia obrócenie całego szergu. Ikona ta wyświetlana jest jedynie wtedy, gdy zostanie wybranych wiele elementów muru.
    Poziom Town Hall 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
    Dostępna ilość 1 2 3 4 5 6 6 6 6 7
    Rozmiar
    3x3
    Poziom Koszt budowy Gold Czas budo wy Zdoby wane doświad czenie (Exper ience) XP Koszt przys piesze nia wydo bycia Gem Pojem ność eliksiru ElixirDrop Prędkość produk cji ElixirDrop Wytrzy małość Czas do zapełnienia Catch-Up Point* Wymagany poziom Ratusza
    1 150 1m 7 N/A 500 200/hr 400 2h 30m N/A 1
    2 300 5m 17 N/A 1,000 400/hr 440 2h 30m 5m 1
    3 700 15m 30 N/A 1,500 600/hr 480 2h 30m 30m 2
    4 1,400 1h 60 N/A 2,500 800/hr 520 3h 7m 30s 3h 2
    5 3,500 2h 84 4 10,000 1,000/hr 560 10h 8h 3
    6 7,000 6h 146 5 20,000 1,300/hr 600 15h 23m 5s 20h 3
    7 14,000 12h 207 6 30,000 1,600/hr 640 18h 45m 2d 4h 4
    8 28,000 1d 293 7 50,000 1,900/hr 680 1d 2h 18m 57s 5d 8h 4
    10 84,000 3d 509 9 100,000 2,500/hr 760 1d 16h 22d 5
    11 168,000 4d 587 10 150,000 3,000/hr 800 2d 2h 20d 7
    12 336,000 5d 657 10 200,000 3,500/hr 840 2d 9h 8m 34s 30d 8
    Budowle
    Budowle obronne Działo • Wieża Łuczniczek • Moździerz • Wieża Przeciwlotnicza • Wizard Tower • Ukryta Tesla • X-Bow • Ognista Wieża • Air Sweeper • Mury
    Pułapki: Bomba • Spring Trap • Gigant Bomba • Air Bomb • Seeking Air Mine • Skeleton Trap
    Budowle surowców Kopalnia Złota • Kolektor Eliksiru • Dark Elixir Drill • Magazyn Złota • Zbiornik Eliksiru • Dark Elixir Storage • Chatka Budowniczego
    Budowle wojskowe Obóz Wojskowy • Baraki • Dark Barracks • Laboratorium • Fabryka Mikstur • Barbarian King Altar • Archer Queen Altar
    Pozostałe budowle Ratusz • Zamek • Dekoracje • Przeszkody

Więcej z Fandomu

Losowa wiki