FANDOM

Pobrane (3)
"Grand Warden jest genialnym taktykiem, który spędził lata nauki aby wykorzystać potężne artefakty nieznanego pochodzenia. On hartuje oddziały, które atakują wioski wroga lub zabezpiecza swoją wioskę."
Images (2)
  • Streszczenie
  • Grand Warden opiera się na zarówno Kreatorze i Uzdrowicielu, podobnie jak Król Barbarzyńców i Królowa Łuczniczek przypominają Barbarzyńcą i Łuczniczki odpowiednio.
  • Grand Warden jest zarówno czarownikiem i uzdrowicielem, podobnie jak król Barbarzyńców i Królowa Łuczniczek przypominają Barbarzyńcę i Łuczniczkę .
  • On jest automatycznie dostępny po zbudowaniu Grand Warden Altar, który kosztuje 6.000.000 Elixiru i jest dostępny po ulepszeniu Town Hall do poziomu 11.
  • Grand Warden inicjuje szereg jego biernego życia Aura po wdrożeniu, który przyznaje jednostek z dodatkowym zdrowia. Każda jednostka opuścić ten zakres jest pozbawiony zdolności, chyba że ponownie wprowadzić go.
  • Poziom tej pasywnej umiejętności zwiększa się po każdym poziomie, w przeciwieństwie do jego aktywnej zdolności, które zwiększa się co 5 poziomów.
  • Grand Warden jest trzecim bohaterem w grze, jest słaby w sile fizycznej, ale niezwykle silne poparcie. Jego aktywna umiejętność, Wieczny Tome renderuje wszystkie przyjazne wojska w jego aurze niezwyciężonej do uszkodzenia przez krótki czas.
  • Wieczny Tome zostanie uaktualniony co pięć poziomów, że Warden wzrasta. Czas umiejętność zwiększa się o 0,5 sekundy na poziomie.
  • W trybie obronnym, będzie on przekształcić się w kamienny posąg i zachowywać się jak każdy inny wieży obronnej podczas korzystania z jego życia Aura, aby zapewnić zastrzyk zdrowia broniąc żołnierzy i budynki.
  • Wielki Warden zaatakuje budynek został zaatakowany przez największą liczbę / oddziału wojsk kosmicznych i będzie atakować tego budynku, dopóki nie jest zniszczona.

Edytuj

  • Strategia ataku
  • Wielkie Warden może być stosowany jako na powietrzu ziemi Hero W ten sposób można dopasować do dowolnego korzystnego składu wojskowego.
  • Wielkim Warden może być opisana jako "Super Wizard 'jako jego podobieństwo do maga.
  • Jego umiejętność, Wieczny Tome, czyni siebie i przyjazne jednostki w swoim zakresie niezwyciężonej na uszkodzenia i ma zasadnicze znaczenie dla niszczenia baz o wysokim DPS rdzenia.
  • On jest jedynym bohaterem, który nie wymaga właściwego do skupiania się w pełni skuteczne. Idzie tam, gdzie większość żołnierzy są natychmiast. To pozwala na większą koncentrację harmonogramu wdrożenia pisowni i żołnierzy.
  • Może być również stosowany do skutecznego przeciwdziałania Eagle Artyleria używając dużych grup wojsk; Umożliwia to również, żeby w stanie zniszczyć więcej niż dotychczas.
  • Żołnierzy w zakresie Wiecznego Tome można wyleczyć, gdy aktywny, nawet jeśli kierowane przez Inferno Tower.
  • Wielki Warden może skakać po ścianach, podobnie jak Hog Rider, niezależnie od niego jest w gruncie lub w trybie powietrza.
  • On będzie śledzić oddział z najwyższej przestrzeni mieszkaniowej lub największej masy wojsk, więc bunching się wojsk z Wielkim Warden jest niezbędna do uzyskania w pełni wykorzystać jego możliwości.
  • Nawet jeśli Grand Warden może przeskoczyć mury, zaatakuje element ścienny, że duża masa innych Twoich wojsk lądowych są również atakuje. Jest to w przeciwieństwie do Hog Rider i górnik, który nigdy nie atakują ściany.
  • Jeśli Wielki Warden jest w trybie powietrza, uważać na Poszukiwany Air kopalń, gdy Wielki Warden dostaje kierowane przez jednego bez jego Wiecznego Tome, zostanie zabity w pojedynkę, niezależnie od jego poziomu.
  • Wielki Warden może zaatakować czarodziejem Wieża lub ukryte Tesla bez uderzeniem. To dlatego, że jego zakres jest na tyle daleko, żeby nie oberwać.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki